WELKOM BIJ

verhuurMakelaar Amsterdam

MAKELAARDIJ IN AMSTERDAM & HAARLEM
Amsterdam

Verhuurmakelaar service in Amsterdam

Verhuurmakelaar Makelaardij & Co. in Amsterdam biedt de oplossing als u op zoek bent naar een geschikte huurder voor uw woning in Amsterdam. Met onze expertise en lokale netwerk vinden wij snel en efficiënt de perfecte huurder voor uw woning, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over uw huurinkomsten. Onze makelaardij adviseert u over de juiste huurprijs en marktconforme voorwaarden om uw object optimaal te positioneren

Verzorging van het volledige huurproces door onze verhuurmakelaar in Amsterdam

Onze makelaardij neemt het gehele verhuurproces uit handen, u dient enkel nog te kiezen welke kandidaat de nieuwe huurder wordt en wij regelen de rest, van adverteren tot de sleuteloverdracht. Zelfs na de verhuur kunnen wij het vastgoedbeheer uit handen nemen via onze partner Vastgoed & Co. Uiteraard kunt u ervoor kiezen om zelf de verhuur te regelen, echter wordt dit in de praktijk onderschat. Dit kan tegen vallen tijdens de zoektocht naar een huurder, of u kunt er later achter komen als de nieuwe huurder toch tegenvalt maar deze er niet zomaar uitgezet kan worden. Bij Makelaardij & Co. zorgen we voor een perfecte huurder die voldoet aan uw wensen en die past bij de woning. Deze belofte kunnen wij maken door onze jarenlange ervaring in het verhuren van woningen in Amsterdam en omgeving. Wij vinden de nieuwe huurder binnen een maand, in de meeste gevallen binnen 2 weken.

Kosten voor een verhuurmakelaar in Amsterdam

Voor onze service als verhuurmakelaar in Amsterdam vraagt onze makelaardij een eenmalige courtage van 75% excl. btw van de maandhuur. Deze commissie is voor het gehele verhuurproces inclusief professionele foto’s van de woning en een advertentie op Funda en Pararius. Het volledige proces dat wij als verhuurmakelaar aanbieden is hieronder beschreven.

Werkwijze van onze verhuurmakelaar in Amsterdam

Hierbij volgt een beknopt stappenplan voor het verhuurproces als wij optreden als uw verhuurmakelaar in Amsterdam:
-      Vrijblijvend gesprek
-      Opdracht tot verhuur ondertekenen
-      Bepalen huurprijs en overige voorwaarden voor het huurcontract
-      Professionele foto’s
-      On- en offline adverteren (o.a. Funda)
-      Bezichtigingen plannen en doen
-      Beste kandidaten professioneel presenteren aan opdrachtgever
-      Huurovereenkomst tekenen met gekozen kandidaat
-      Check-in plannen en verzorgen
-      Sleuteloverdracht en opstellen inspectierapport

Bij onze makelaardij volgt eerst een vrijblijvend (telefonisch) gesprek om te kijken of wij de juiste partij zijn voor het verhuren van uw woning(en), het hebben van een zogenaamde “klik” is hierbij van belang voor beide partijen. Als het wederzijds klopt, zullen we gezamenlijk de opdracht tot verhuur gaan ondertekenen en gaan wij direct van start met het plannen van professionele foto’s en het voorbereiden van het concept huurcontract en de teksten voor de advertentie. Na het ontvangen van voldoende reacties zullen de bezichtigingen ingepland worden. Na afloop van de bezichtiging zullen geïnteresseerde kandidaten zich willen voorstellen als potentiële huurder, dit zullen wij uiteraard met u delen zodat u een nieuwe huurder kan kiezen. Zodra uw keuze definitief is stellen wij het huurcontract op welke met u gedeeld zal worden en na akkoord zal deze aangeboden worden aan de huurder(s). Een volgende stap die door onze verhuurmakelaar wordt genomen is de organisatie van een digitale handtekening op het huurcontract van de betrokken partijen. Na ondertekening en betaling (van huur en borg) volgt de officiële check-in en de sleuteloverdracht, uiteraard wordt er door ons een uitgebreid inspectierapport opgesteld. In dit rapport zullen zowel de huurder als de verhuurmakelaar hun handtekening zetten om de staat van de woning waarin de huurder deze opgeleverd heeft gekregen te bevestigen, het inspectierapport kan als leidraad worden gebruikt wanneer uw huurder de woning verlaat. Onze verhuurmakelaar in Amsterdam kijkt uit naar een eerste ontmoeting zodat we de verhuur, van uw object in Amsterdam, in een persoonlijk gesprek kunnen bespreken.

Services

Services van onze makelaardij in Amsterdam

Introductie &  Presentatie

Allereerst zal onze verhuurmakelaar kennis willen maken, zodat uw wensen voor de verhuur besproken kunnen worden. Na uw opdrachtbevestiging aan onze makelaardij, starten wij het gehele verhuurproces en zorgen wij voor professionele foto's en een optimale presentatie van uw object in Amsterdam.

Bezichtiging & Overeenkomst

Na het online presenteren van uw woning zal onze verhuurmakelaar bezichtigingen inplannen. Er vanuit gaande dat er meerdere geïnteresseerde zijn om uw woning te huren, kiest u de nieuwe huurder. Na uw keuze zullen wij een passende huurovereenkomst opstellen die na uw akkoord wordt aangeboden aan de huurder.

Overdracht &  Inspectie

Zodra de huurovereenkomst is ondertekend en zowel. de huur als borg betaald zijn, zal er door onze makelaardij een afspraak voor de overdracht ingepland worden. Tijdens de overdracht zal er een inspectierapport opgesteld worden door onze verhuurmakelaar, welke gebruikt wordt om de huidige staat van de woning vast te leggen.

Verhuurmakelaar in Amsterdam

Veelgestelde vragen

Wat is de verhuur courtage?

Onze makelaardij werkt met een vast courtage van 75% (ex BTW) van de maandhuur.

Hoe werkt het huurcontract? 

Wij adviseren over het juiste huurcontract en verzorgen het opstellen hiervan.

Maken jullie ook foto's ?

Nadat uw bevestiging van de opdracht aan onze makelaardij sturen wij onze fotograaf uw kant op.

Bieden jullie vastgoedbeheer aan?

Onze colleg  biedt vastgoedbeheer aan voor €59,00 (ex BTW) per maand, per object.

Screenen jullie de huurder? 

Wij checken de verschillende documenten van de potentiële huurder, daarna delen we met het u.

Verzorgen jullie een energielabel?

Dit is geen probleem, wij werken met een vaste partij. Als u wilt verzorgen wij de gehele aanvraag voor u.

Contact

Wilt u kennis maken met één van onze makelaars?

Wilt u een vrijblijvende afspraak inplannen, vult u dan hieronder uw gegevens in en dan nemen wij contact met u op.

Dank voor uw bericht! 
Wij komen er snel bij u op terug.
Met vriendelijke groet,
Makelaardij & Co.
Oops! Iets ging niet helemaal goed.

Liever telefonisch contact ?

Wij horen graag van u!  Dan kunnen we direct uw situatie bespreken.
020 209 1099