WELKOM BIJ

WONING VERHUREN Amsterdam

MAKELAARDIJ IN AMSTERDAM & HAARLEM
Amsterdam

Snelle woningverhuur in Amsterdam

Zoekt u een partner voor het verhuren van uw woning in Amsterdam? Met de inzet van onze professionele expertise en het lokale netwerk dat wij in de jaren hebben opgebouwd, vinden wij snel de perfecte huurder voor uw woning. Zo hoeft u zich niet ongerust te maken over eventuele inkomstenderving door het niet tijdig (opnieuw) verhuren van uw woning. Bovendien adviseren wij u over de juiste huurprijs en marktconforme voorwaarden, zodat u het ultieme rendement behaalt.

Woning verhuren in Amsterdam, via georganiseerd verhuurproces

Onze makelaardij helpt u met het gehele proces rondom het verhuren van uw vastgoed in Amsterdam en omgeving. Wij verzorgen het volledige proces van begin tot eind. Onze service loopt uiteen van het maken van professionele foto’s tot aan het opstellen van een juridisch gecontroleerde huurovereenkomst. Met onze lokale kennis van de markt geven we advies voor het bepalen van de juiste huurprijs voor uw te verhuren woning in Amsterdam. Onze makelaardij heeft als doel om tot een perfecte match te komen tussen u als verhuurder en de uiteindelijke huurder. De ideale match realiseren wij vaak binnen twee weken.

Kosten voor woningverhuur in Amsterdam

Voor het verhuren van uw woning via onze service, vraagt onze makelaardij een courtage van 75% van de eerste maandhuur, exclusief btw, per volbrachte verhuuropdracht.

Hoe verhuurt Makelaardij & Co uw woning?

We hebben een succesformule bedacht die we altijd toepassen om tot een goede verhuuropdracht te komen. Hierbij doorlopen we stapsgewijs de volgende punten:
- Oriënterend kennismakingsgesprek
- Aanbieden van onze opdracht tot dienstverlening
- Bespreken van de huurprijs
- Bespreken van de overige huurvoorwaarden
- Foto's door onze fotograaf
- Adverteren van de woning
- Organiseren van bezichtigingen
- Overzicht opstellen en presenteren van de huurkandidaten
- Opstellen van huurovereenkomst
- Sleuteloverdracht organiseren en opstellen van check-in rapport

Voor onze verhuurmakelaar staat efficiënt verhuren van uw woning centraal. Kiest u voor het verhuren van uw woning via Makelaardij & Co, dan is het belangrijk dat er een goede klik is. Het heeft dan ook onze voorkeur om voor de start van de verhuur een afspraak op locatie te hebben of een telefonische kennismaking. Komen we tot een overeenstemming, dan ondertekenen we gezamenlijk de opdracht tot verhuur. Hierna gaan wij direct aan de slag start met het plannen van professionele foto’s en het voorbereiden van het concept huurcontract en de teksten voor de advertentie. Hebben we voldoende reacties van potentiële huurders, dan worden de bezichtigingen ingepland. Na afloop van de bezichtiging willen de geïnteresseerde kandidaten zich voorstellen als eventuele huurder. Dit wordt met u gedeeld, zodat u een nieuwe huurder kunt kiezen. Zodra uw keuze definitief is stellen wij het huurcontract en delen we deze met u. Na akkoord bieden we dit huurcontract aan de huurder(s)aan. Een volgende stap die onze verhuurmakelaar neemt, is het regelen van een digitale handtekening van de betrokken partijen op het huurcontract. Eenmaal getekend en na betaling (van borgen huur) volgt de officiële check-in en de sleuteloverdracht. Uiteraard wordt door ons ook een uitgebreid inspectierapport opgesteld. In dit rapport zetten de huurder en onze verhuurmakelaar beiden hun handtekening om de staat van de woning, waarin de huurder deze opgeleverd heeft gekregen, te bevestigen. Het inspectierapport kan als hulpmiddel worden gebruikt, wanneer uw huurder de woning verlaat. Onze verhuurmakelaar in Amsterdam kijkt uit naar een eerste ontmoeting met u, zodat we de verhuur van uw woning in Amsterdam in een persoonlijk gesprek kunnen bespreken.

Services

Services van onze makelaardij in Amsterdam

Introductie &  Presentatie

Onze verhuurmakelaar leert u graag kennen, zodat uw wensen voor de verhuur snel besproken worden. Na uw opdrachtbevestiging aan onze makelaardij, starten wij het gehele verhuurproces en zorgen wij voor professionele foto's en een optimale presentatie van uw object in Amsterdam.

Bezichtiging & Overeenkomst

Na het online presenteren van uw woning gaat onze verhuurmakelaar bezichtigingen inplannen. Ervan uitgaande dat er meerdere geïnteresseerden zijn, kiest u zelf de nieuwe huurder. Na uw keuze stellen we een passende huurovereenkomst op. U geeft uw akkoord, waarna we de huurovereenkomst aanbieden aan de huurder.

Overdracht &  Inspectie

Zodra de huurovereenkomst is ondertekend en de huur en borg beide betaald zijn, zal onze makelaar een afspraak voor de overdracht inplannen. Tijdens de overdracht wordt een inspectierapport opgesteld door onze verhuurmakelaar. Dit is om helder te krijgen wat de huidige van uw woning is van het moment vanaf de verhuur.

Verhuurmakelaar in Amsterdam

Veelgestelde vragen

Wat is de verhuur courtage?

Onze makelaardij werkt met een vaste courtage van 75% (ex BTW) van de maandhuur.

Hoe werkt het huurcontract? 

Wij adviseren over het juiste juridische huurcontract en verzorgen het opstellen hiervan.

Maken jullie ook foto's ?

Nadat wij uw bevestiging hebben van de opdracht tot dienstverlening plannen wij onze fotograaf in.

Contact

Wilt u kennis maken met één van onze makelaars?

Wilt u een vrijblijvende afspraak inplannen, vult u dan hieronder uw gegevens in en dan nemen wij contact met u op.

Dank voor uw bericht! 
Wij komen er snel bij u op terug.
Met vriendelijke groet,
Makelaardij & Co.
Oops! Iets ging niet helemaal goed.

Liever telefonisch contact ?

Wij horen graag van u!  Dan kunnen we direct uw situatie bespreken.
020 209 1099