WELKOM BIJ

WONING VERHUREN Amsterdam

MAKELAARDIJ IN AMSTERDAM & HAARLEM
Amsterdam

Service voor woning te verhuren in Amsterdam

Bent u opzoek naar een partner voor het verhuren van uw woning in Amsterdam. Met de inzet van onze professionele expertise en het lokale netwerk, dat wij in de jaren hebben opgebouwd, vinden wij snel de perfecte huurder voor uw woning. Zodat u niet in hoeft te zitten over eventuele huurinkomsten die u zou missen mits het niet tijdig (opnieuw) verhuurd wordt. Bovendien adviseren wij u over de juiste huurprijs en marktconforme voorwaarden, zodat u het ultieme rendement behaald.

Uw woning verhuren in Amsterdam, de gehele organisatie van het  verhuurproces van A tot Z

Onze makelaardij neemt graag al uw zorgen uit handen als het gaat om uw woning te verhuren in Amsterdam en omgeving. Wij verzorgen het volledige proces van A tot Z als het aankomt op het verhuren van uw woning, u kunt hierbij denken aan het maken van professionele foto’s tot aan het opstellen van juridisch gecontroleerde huurovereenkomst. Door onze lokale kennis van de markt zullen wij u advies geven voor de juiste huurprijs die u kunt vragen voor de verhuur van uw woning in Amsterdam. Onze makelaardij heeft als doel om de perfecte match te generen tussen u als verhuurder en de uiteindelijke huurder, deze ideale match realiseren wij vaak binnen twee weken.

Kosten voor woningverhuur in Amsterdam

Wanneer u gebruik wilt maken van de service van onze makelaardij om uw woning te verhuren in Amsterdam zullen wij een courtage in rekening brengen van 75% (ex. BTW) van de eerste maandhuur, voor een volbrachte verhuuropdracht.

Hoe wij te werk om uw woning te verhuren

Hier treft u een overzicht van de verschillende stappen die wij nemen om een volbrachte verhuuropdracht te realiseren:
- Oriënterend kennismakingsgesprek
- Aanbieden van onze opdracht tot dienstverlening
- Bespreken van de huurprijs
- Bespreken van de overige huur voorwaarden
- Foto's laten maken door onze fotograaf
- Adverteren van de woning
- Organiseren van bezichtigingen
- Overzicht opstellen en presenteren van de huur kandidaten
- Opstellen van huurovereenkomst
- Sleuteloverdracht organiseren en checkin rapport opstellen

Bij onze makelaardij staat efficient verhuren van uw woning centraal. Als u ervoor kiest om uw woning te verlaten verhuren via Makelaardij & Co, vinden wij het belangrijk dat er een goede klik aanwezig is met u als onze opdrachtgever, onze voorkeur is dan ook om voor de start van de verhuur een afspraak op locatie te hebben of een telefonische kennismaking.



volgt eerst een vrijblijvend (telefonisch) gesprek om te kijken of wij de juiste partij zijn voor het verhuren van uw woning(en), het hebben van een zogenaamde “klik” is hierbij van belang voor beide partijen. Als het wederzijds klopt, zullen we gezamenlijk de opdracht tot verhuur gaan ondertekenen en gaan wij direct van start met het plannen van professionele foto’s en het voorbereiden van het concept huurcontract en de teksten voor de advertentie. Na het ontvangen van voldoende reacties zullen de bezichtigingen ingepland worden. Na afloop van de bezichtiging zullen geïnteresseerde kandidaten zich willen voorstellen als potentiële huurder, dit zullen wij uiteraard met u delen zodat u een nieuwe huurder kan kiezen. Zodra uw keuze definitief is stellen wij het huurcontract op welke met u gedeeld zal worden en na akkoord zal deze aangeboden worden aan de huurder(s). Een volgende stap die door onze verhuurmakelaar wordt genomen is de organisatie van een digitale handtekening op het huurcontract van de betrokken partijen. Na ondertekening en betaling (van huur en borg) volgt de officiële check-in en de sleuteloverdracht, uiteraard wordt er door ons een uitgebreid inspectierapport opgesteld. In dit rapport zullen zowel de huurder als de verhuurmakelaar hun handtekening zetten om de staat van de woning waarin de huurder deze opgeleverd heeft gekregen te bevestigen, het inspectierapport kan als leidraad worden gebruikt wanneer uw huurder de woning verlaat. Onze verhuurmakelaar in Amsterdam kijkt uit naar een eerste ontmoeting zodat we de verhuur, van uw object in Amsterdam, in een persoonlijk gesprek kunnen bespreken.

Services

Services van onze makelaardij in Amsterdam

Introductie &  Presentatie

Allereerst zal onze verhuurmakelaar kennis willen maken, zodat uw wensen voor de verhuur besproken kunnen worden. Na uw opdrachtbevestiging aan onze makelaardij, starten wij het gehele verhuurproces en zorgen wij voor professionele foto's en een optimale presentatie van uw object in Amsterdam.

Bezichtiging & Overeenkomst

Na het online presenteren van uw woning zal onze verhuurmakelaar bezichtigingen inplannen. Er vanuit gaande dat er meerdere geïnteresseerde zijn om uw woning te huren, kiest u de nieuwe huurder. Na uw keuze zullen wij een passende huurovereenkomst opstellen die na uw akkoord wordt aangeboden aan de huurder.

Overdracht &  Inspectie

Zodra de huurovereenkomst is ondertekend en zowel. de huur als borg betaald zijn, zal er door onze makelaardij een afspraak voor de overdracht ingepland worden. Tijdens de overdracht zal er een inspectierapport opgesteld worden door onze verhuurmakelaar, welke gebruikt wordt om de huidige staat van de woning vast te leggen.

Verhuurmakelaar in Amsterdam

Veelgestelde vragen

Wat is de verhuur courtage?

Onze makelaardij werkt met een vast courtage van 75% (ex BTW) van de maandhuur.

Hoe werkt het huurcontract? 

Wij adviseren over het juiste huurcontract en verzorgen het opstellen hiervan.

Maken jullie ook foto's ?

Nadat uw bevestiging van de opdracht aan onze makelaardij sturen wij onze fotograaf uw kant op.

Bieden jullie vastgoedbeheer aan?

Onze colleg  biedt vastgoedbeheer aan voor €59,00 (ex BTW) per maand, per object.

Screenen jullie de huurder? 

Wij checken de verschillende documenten van de potentiële huurder, daarna delen we met het u.

Verzorgen jullie een energielabel?

Dit is geen probleem, wij werken met een vaste partij. Als u wilt verzorgen wij de gehele aanvraag voor u.

Contact

Wilt u kennis maken met één van onze makelaars?

Wilt u een vrijblijvende afspraak inplannen, vult u dan hieronder uw gegevens in en dan nemen wij contact met u op.

Dank voor uw bericht! 
Wij komen er snel bij u op terug.
Met vriendelijke groet,
Makelaardij & Co.
Oops! Iets ging niet helemaal goed.

Liever telefonisch contact ?

Wij horen graag van u!  Dan kunnen we direct uw situatie bespreken.
020 209 1099